Media

Media

  BPI group în presă

Creşterea productivităţii angajaţilor români

Restructurarea ţintită în funcţie de randamentul unui angajat, adică de valoarea sa adăugată definită în cifre, s-a desfăşurat în multe companii ca urmare a obiectivelor fixate la nivel de grup. Asemenea restructurări trebuie însă să ţină cont de specificul activităţii, iar schimbarea modului de lucru nu este automată. Nu este suficient să «tai» 10% din personal şi să rescrii procedurile de lucru pentru ca valoarea adăugată să crească. Productivitatea nu trebuie înţeleasă doar ca un element cantitativ, ca un procent într-o lista de indicatori, ci şi ca un element calitativ, o schimbare de mentalitate.

Ziarul Financiar, 1 februarie 2011

ZF Angajaţii români din multinaţionale mai profitabili decât vesticii

Revenind la restructurare …

Scurt reminder pentru managerii de resurse umane

În cadrul unui articol dedicat practicienilor de resurse umane, HR Manager evocă programele de outplacement dezvoltate de BPI group.

« Multe companii, preponderent multinaţionale, oferă serviciul de outplacement angajaţilor la care renunţă – serviciu care în alte ţări, precum Franţa, este obligatoriu şi este inclus în procesul de restructurare », susţine Raluca Pârvu, Senior Consultant Business Development Manager în cadrul BPI group.

Portretul angajatului pe care o companie precum BPI îl acompaniază într-un proces de restructurare este următorul :

  • Are circa 20 de ani de experienţă într-o companie
  • Media de vârstă este 40-45 de ani
  • Parcurs unic de carieră.

HR Manager, noiembrie 2010

De ce preferă românii angajatorii străini

Brandul şi oportunităţile de avansare pot fi elemente care "avantajează" un angajator străin în faţa unei companii locale, cel puţin în ochii a 33% dintre românii care îşi caută un loc de muncă.

"Distincţia dintre un angajator străin şi unul local este tipic românească şi provine din vehicularea unor idei preconcepute, în general favorabile angajatorilor de origine străină. Indiferent de natura job-ului, românii consideră în general că un loc de muncă într-o companie străină este mai stabil şi serios: carte de muncă, stabilitatea companiei, contract pe durata îndelungată, va plăti salariile la timp, etc.", a explicat Viorel Gheţe.

www.dailybusiness.ro , 25 august 2011

Cele mai populare clişee din CV-uri

Cum îţi creşti şansele de angajare

Un CV reprezintă primul instrument de promovare personală pe care un candidat îl are la dispoziţie atunci când îşi caută un job. In contextul în care recrutarea presupune uneori vizualizarea a sute de CV-uri, este esenţial ca acest document să fie remarcat de către angajator.

"Greşelile sunt inacceptabile pentru candidaţii cu studii superioare. Dar le întâlnim frecvent şi le considerăm dovezi de superficialitate. Clişeele în exprimare provin din conformismul candidatilor. Le intâlnim în special în două secvenţe din CV, la rubrica 'Obiective personale' şi la cea de 'Abilităţi/Calităţi. Un CV neîngrijit poate descalifica un candidat", a spus Viorel Gheţe, Managing partner BPI group.

"La capitolul Abilităţi/Calităţi, întâlnim permanent aceleaşi informaţii, aproape că recrutorul nici nu le mai acordă atenţie. Oricum permit arareori remarcarea candidatului prin prisma informaţiei oferite. Aceste calităţi fac parte din bagajul minimal al oricărui candidat. La această rubrică recomandăm personalizarea cu elemente care pe de o parte chiar caracterizează candidatul şi-l pot diferenţia şi care pe de altă parte sunt în spiritul poziţiei pentru care aplică", a explicat Gheţe.

DailyBusiness, 12 august 2011

Alte informaţii

  • lien_linkedinlien_twitter